|
POLÍTICA DE QUALITAT DE CORREDORÍA
LORENTE
Totes les actuacions del personal de CORREDURÍA DE SEGUROS C. LORENTE, S.L.U. dins l’àmbit de les seves respectives funcions, han de estar guiades per la recerca constant de la satisfacció de les necessitats del seus clients i l’esforç en aconseguir per ells les primes mes competitives, assegurant-los la protecció mes amplia possible.
Per assolir aquest compromís, es fonamental romandre en el nivell mes alt possible la professionalitat del nostre equip, així com establir i mantenir solides relacions amb el mercat.
Aquest compromís representa la nostra política de qualitat, que ha de fonamentar-se en:
       - La seguretat, minimitzant les errades en les dades gestionades i presentades a clients.
       - La senzillesa dels nostres processos de gestió.
       - El perfeccionament i la formació del personal.
       - L’estudi de les nostres errades per la millora, actualització e innovació
        dels nostres mecanismes de gestió.
       - La protecció de les dades de caràcter confidencial gestionades.
       - L’aposta per l’acompanyament de empreses del país cap al mercat francès.
Mitjançant la present, la Gerència es compromet a complir amb els
requisits del client i els reglamentaris; també es compromet a millorar
continuament l’eficàcia del sistema de gestió de la qualitat.
Periòdicament s’establiran i revisaran els objectius de qualitat
enfocats a augmentar la satisfacció del client a través del compliment
dels requisits.
Només mitjançant el compliment d’aquests principis aconseguirem complir les expectatives dels nostres clients,
assolirem la nostra pròpia satisfacció personal i aconseguirem consolidar y millorar la nostra competitivitat
i la nostra expansió en el mercat.
|